5 Temmuz 2010 Pazartesi

VEDA GECESİ



Okulun son haftası veda gecesi düzenlendi.5. sınıfı bitirdik ya ondan.Herkes birkaç hafta öncesinden kıyafetini almıştı.Tabii bende almalıydım.Geceden birkaç gün önce annemle elbise bakmaya çıktık.Kırmızı bir elbise beğendim ve aldık.Ama bir türlü ayakkabı bulamamıştık(Daha doğrusu benim ayaklarım çok küçük olduğu için bulamadık :D)Neyse arkadaşımdan haber geldi.Balo günü sabah 12'de okulda olmamız gerekiyormuş.Halbuki benim daha ayakkabılarım bile yoktu.Okula gidene kadar bakmadığımız yer kalmadı.(Ortaçeşme,Paşabahçe,Kavacık...)En sonunda Kavacık'ta bulduk.Neyse veda gecesine dönelim.Havuzbaşındaydı gecemiz.Dans ettik.Güldük,ağladık.Ama çok güzel bir gündü.Bitişinde herkes havuza atladı.Tabikide ben atlamadım.Elbisemi mahvedemezdim değilmi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder