26 Temmuz 2010 Pazartesi

TRABZON

Ne zamandır yazmaya fırsat bulamıyorum o kadar çok geziyoruz ki.İlk defa Trabzona'a geldiğimizde bu kadar gezdik.Geçen cuma Trabzon'a gelmek için havalimanına gittik.Uçak 8.30'da kalkıcaktı.Bizde 8.00'da havalimanındaydık.Orada görevli olan bir kadın uçağın 10'da kalkacağını söyledi.Offf off.Zaman geçmek bilmez.Sıkıntıdan patladık.Neyse uçağa bindik.Yiğit beline takılan kemerden oldukça rahatsız,abim sırf beni korkutmak için korkmuş numarası yapıyo,babam uyumaya hazırlanıyo,annem Yiğit'le boğuşuyo, bense hayatımdan gayet mutluydum.Yolculuğumuz bir buçuk saat sürdü.Yiğit yolculuğumuzda bağırıo 'Pilot kokuoo'(Yiğit'in dilinde korkuo demek) abim ayrı dert 'Burdan düşsek parçamız bile kalmaz he'die korkutmaya çalışıyo beni.Babam gayet mutlu bi sekilde uyuyo.Neyse sağ salim indik.Kuzenim(Ensar abim) bizi aldı ve eve götürdü.O gün halamlarda kaldık.Ertesi gün Çaykara'ya(köyümüz) gittik.Birkaç gün orda kaldıktan sonra Rize'ye gittik.Öğlen Rize'deydik.Akşama doğru Ayder Yaylası'na gittik.O gün de Yiğit'in doğum günüydü.O gece eğlenmeye gittik.Daha doğrusu yemek yemeğe gittik.Orada da akşamları canlı müzik oluyomuş.Çok eğlenceli saatler geçirdik.Ertesi gün Yiğit kalktı bi baygınlık kusma falan derken Yiğit bayağı bi üşütmüş.Gecede yağmur yağıyodu.Biraz ıslanmıştı oda.Rize'ye gittik hastaneye.Yiğit'e serum taktılar elleriyle yüzünü tutup nasıl ağlıodu 'Anne acıoo'diye diye.Hastaneden çıktığımızda birden canlandı.O sabahki suskun çocuk gitmiş cırcır konuşan bi çocuk gelmiş yerine.Ordan sonra Trabzon'a geri döndük merkeze.O günde Ensar abimin kınası vardı.Hazırlandık kınaya gittik.Güzel bi kınadan sonra misafirhanedeki odamıza döndük.Kınadan 2 gün sonra düğün vardı.Düğün günü babam bizi halamların evine bıraktı.Düğün için kuaföre gidecektik çünkü :)Nagihan ablamlarla gittik.Gelin bizden önce gitmişti manikür pedikür yapılıyordu geline :)Neyse 12'de gittiğimiz kuaförden 6'da dönmek ne kadar sıkıcıydı bi bilseniz.Hele en son benim saçımın yapılması.Akşam halamlara geri döndük hemen üstümüzü giyindik ve çıktık.Gayet güzel bidüğündü.İşte Trabzon'dan da böyle anılarla döndük.Fotoğrafları da en kısa sürede yüklicem :)